måndag.

Idag är det måndag och jag ska till frissan med min mor..!
Får väl se vad jag gör, vill bli riktigt ljushårig, kanske inte blondie...
Men vääääldigt ljus iaf! Det är ju sommar, så man vill se sommrig ut.
Kan inte riktigt fatta. Om 2 dagar, den 9 juni 2007 då tog jag studenten..
Har gått hela 3 år nu, och jaa, vad har man gjort?

Okay, nästan 2½ år har jag ägnat på ikea, men sen då?
Joo jag har fått världens underbaraste kille. som jag är så jävla lycklig med.
Jag har fått min egna lägenhet, jag mår helt enkelt bra!

Nu vill jag bara utvecklas. och gå vidare i mitt liv.
Jag och hjärtat ska väl dra till NY snart med mina föräldrar.
Har bara inte bestämt än när det blir.

Nåja, nu ska jag göra mig i ordning!

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback