mmhm...

En sån härlig tisdag... Solen skiner, fåglarna kvittrar, jag är ensam hemma och jag har tråkigt.
Har en sån sjukt kort vecka denna vecka. Jobbar bara onsdag och torsdag!
Skönt eller inte? Jaa, vääääääääääldigt.
Men fy sjutton va rastlös man blir.

Igår var jag hos frissan med min mor!
Och nu är jag mer ljushårig än vad jag kunde tro.
Ska fota sen så får ni väl se hur det blev!
Käka för övrigt jätte god mat igår, stuvade makaroner och köttbullar!
MUMS! var riktigt gott, sen blev det tidigt i säng igår.
Jätte skönt, somna nästan på en gång.

Nu saknar jag bara mitt hjärta, vill han ska vara hemma med mig idag!
Hade varit jätte mysigt!
PÅ fredag är det iaf planerat att mamma och jag ska åka och köpa blommor.
Så min helg blir vä att plantera blommor och sånt!
Sen kanske jag och hjärtat hittar på något.
Vill iaf försöka boka resan till new york!
Vill bara ha in mina pengar! Skatte pengarna kommer ju i denna vecka!
Så då får man ju kanske se över hur det blir :)

Puss å Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback