fyfan!



När jag ser det här... fyfan vad jag ryser i kroppen.
Inte konstigt att pitbulls har sånt jävla dåligt ryckte!
Det är VÅRAT fel, eller dessa jävla hemska människor,
som använder dessa sötnosar som jävla kamphundar.
Dom tränas för att döda andra. Har även hänt att dom dödat
sina egna ägare. Och då får ägarna skylla sig själva.
Dessa hundar är en av de finaste hundarna som finns,
dom är så jävla fina, goa, mysiga ja allt.
Men att se dom såhär, så jag mår bara dåligt.
Så jag vill spy!

Önskar verkligen dom fick leva sina liv, precis som dom vill.
inte bli tvingade att göra saker som de egentligen inte vill göra.
Då blir det såhär. Dom blir slagna, dom svälter dom.
Det är ett under att NÅGRA överlever....

RIP de som inte lever idag, pga de ägare som tagit död på dom!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fy fan asså, jag kan inte fatta att människor kan vara så elaka. Jag mår bara dåligt av att se den videon. Det är ägaren som ska behandlas så om dom behandlar sina egna hundar så.. Fy fan säger jag bara.. Håller med dig om det du skrivit...

2010-03-08 @ 17:14:20
URL: http://sunshineulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback