Måndag = Ny vecka!

Och ojj vilken måndag :P
Började med att jag jobba, 10.30-14, sedan efter de var de möte.
Och jag är jätte glad, har gått upp ett steg på våran stege vi har.
Är rätt nöjd, lite till och jag kommer längre upp!
Så dagen på jobbet har varit helt ok :)

Efter jobbet tänkte jag shoppa lite,
eller iaf kolla efter ett par nya skor, men fann inga :( *bläää*
Alla mina skor läcker, så jag behöver verkligen nya skor.
Men iaf, blev inga skor, tänkte köpa nya löpare till borden, samt kolla på gardiner.
Blev inget av de heller.
Det jag fick hem idag från shoppingturen vad

* Två runda mattor
* Biltvätt svampar
* En apelsinpress
* Svartris  + gula och rosa fjädrar, och en tillhörande vas.

Sen bara lite mat...
Och ju just fan, mina efterlängtade dammsugarpåsar!
Så nu har jag dammsugit, men imorn ska jag nog göra storröjj.
Funderar på att gå å köpa nå lådor imorn, för jag vill röjja.
SAMT rensa garderober och lådor.
Bort med massa unkna kläder, som jag ALDRIG använder,
men som jag inte kan slänga för jag har det där tänket
"tänk om jag vill använda den här om en vecka".
Nu har jag saker som hängt i garderoben sen jag flytta hit för 6 månader sedan,
Och jag har inte ens RÖRT kläderna.
Så jag måste ta mod till mig, blunda och kasta.
Sen måste jag även försöka hinna med att åka till tippen för att kasta sakerna.

"Ååååh gud ge mig mod" *haha*

Nääh jag har precis avnjutit en god middag med mig själv.
Blev precis två köttfärsbiffar med fetaost och piffikrydda, samt potatisklyftor.
Jätte goda blev dom, så jag är proppismätt.
Funderade på att äta upp resten av min lilla portion av chokladpudding, som jag käka igår.
Men inser nog att klockan är för mycket för att äta snask ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback