uppdatering...

Usch ja vad jag är dålig på att uppdatera.
Har bara inte haft nån ork, eller lust.
Men har hänt så mycket just nu, så har tankarna på annat än bloggen.
Ber om ursäkt för detta, vet att jag har mina trogna läsare.
Och som sagt, förlåt.. bättring på g.
Men ibland vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om.
DU kanske kan tipsa mig?

Har iaf haft en underbar helg <3
Började med att i fredags kom Thobbe, mötte honom på stationen.
Var underbart att äntligen få träffa honom!
Så fredagen var bara en lugn kväll, film och massa mys, samt en god middag.
I lördags så blev det bara att vara hemma och mysa!
Blev film, och tacos till middag, och lite chips och mys.
I går såg vi Avatar 3D, så jävla bra film.
Gick ju inte helt fel när man hade underbart sällskap.

Var helt fantastiskt, har inte mått så här bra på länge.
Och det känns ju rätt skumt att det känns så här redan.
Men aah :) den som inte vet.....
Nu är jag ensam, honey är och kastar pil.
Viste inte ens att det var en sport, men man slutar aldrig förvånas :)
Han är väl klar om ett tag kan jag tänka mig,
då ska jag möta honom, sen ska vi ta en lite halväcklig middag på donken.
Inte för jag är så jätte sugen, men det vart lite strul med hanlingen idag ^^
Så det fick bli så.

Imorn blir det iaf en späckad dag.
först kommer en snubbe för ett företag och kollar på mitt kök,
vad som går att göra med det. Och jag hoppas det går att göra massor!
Sen ska jag jobba på kvällen, stänger på jobbet, så rätt skönt.
Sen blir det väl myskväll då med, eller så skulle thobbe spela imorn med.
Kommer inte ihåg.
Onsdag blir det iaf först jobb på IKEA,
sen blir det jobb på stadion :)
ska bli kul, kommer dock bli jävligt kallt, men man får väl stå ut :)
Hihi, nåja, nu ska jag iaf dra på mig lite andra kläder.

Ha en fortsatt bra kväll!

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback