måndag = Ny vecka.

och en ny vecka närmre vi får flytta in hemma igen.
Då är hela lägenheten fin... FÅR MAN HOPPAS.
har dock haft jätte roliga drömmar, eller snarare mardrömmar om just renoveringen.
Men hoppas väl att det kommer bli jätte fint :)
Väntar bara på svar från banken, att lånet blir beviljat, sen faaaan!

För övrigt mår jagväl inte så bra just nu.
Mitt humör ligger inte topp, och det går tyvärr ut över min älskling.
Ryggen på mig är paj, och tack och lov,så fick jag akut tid imorn!
Ska  bli så jävla skönt att få i ordning på ryggen,och sluta vara hängig hela tiden.
Måtte de bara inte vara diskbrock. Fyfan det är illa isånafall.

Måste iaf sluta vara så grinig mot min älskling.
Han kan ju få för sig att jag inte alls tycker om honom.
Men  jag blir avig, och grinig, när jag är dålig,och just nu är jag dålig.
Inte nog med ryggbesvär, jag är ruttet genomförkyld med.

Måste iaf göra något för min älskling, som tack för han står ut med mig.
Kanske överraska honom med något? Några förslag?
Helkväll hemma, med massa godsaker samt massa mys,
eller ska man ta en helkväll ute? Jaa, vi fårse, förslag mottages gärna!

Som sagt imorn ska jag till en Jonas i Båslta för att knäcka ryggen.
Det är inte första gången jag ska dit, men nu var det iaf år sedan jag var där.
Så är det när man är duktig och ska vara snäll och städa.
Böjer sig ner, hör hur det knäpper till i ryggen, hela nacken fastnar i ett läge,
likaså ryggen, efter 1 min kan jag röra på mig igen, och fyfaaaaan va ont det gjorde.
Nu har jag svinont, hjälper voltarenen? Någon som vet om den gör det?

Nåja, nu ska jag lägga mig och hoppas på en ny duschad älskling!

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback