Fyfan vilken....

..... Jävla underbart härlig dag det är idag..!
Vaknar upp i morse, solken skiner, blå himmel och fåglarna kvittrar.
Åker till jobbet vid 10, (börjar 11) det första man får höra när man kommer dit.
Är någon som visslar på mig.. Kollar mig runt omkring och ser Malek =)
Han ba fan va snygg du var idag. Jag ba, jaaa *fnissar* lite kanske =)
Det är ju förfan vååååååååååååååååååååååår! Äntligen.
Fan, man börjar bli fin, och folk börjar se det..! Så kul verkligen.
Lite mer blonda slingor, sen är man på tipptopp!

Inte nog med att Malek sa det, utan även sedan vakten som satt i repan idag.
Det första han säger är shit va snygg du var i dag. Riktig skönhet..!
Asså när två männiksor säger så till en, en dag när man redan är riktigt glad,
Då kan ju inget förstöra ens dag. Neeej, idag kan INGET förstöra min dag..
Jag mår så jävla bra idag.. Usch vad jag svär, men jag är så glaaaaaaaaaaaad...!
ingen mer än jag som tycker att idag har det varit en av de skönaste dagarna hittils?
Du vet, när man slutar vid 17, går utanför dörren, och det går bra med att gå i linne enbart.
Så jävla skönt.. Solen steker verkligen, var tvungen att dra på regält med kyla i bilen för att inte stekas upp.

Imorn är det premiär match på Råsunda..! Ska bli så jävla kul att jobba..! Längtar som faaan efter det!
Träffa alla goa männikor, även de dåliga människorna..
Men jag längtar iaf som faaan. Känner på mig att jag upprepar samma sak gång på gång på gång.
Men jag är verkligen i extas nu! =)

Nää nu nalkas det käk!

Pusss å kram!



Dessa vackra blommor såg jag idag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är du som dejtar herr David från Märsta?

2009-04-09 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback