Onsdagens tripp då till örebro!

Som de flesta vet nu så åker jag och mina homiez på ikea tripper. Denna gång besökte vi Örebro!
Trevlig stad, men tog oss evigheter att hitta dit. Inte själva örebro såklart, men IKEA =)
Själva varuhuset var inte så mycket att hurra för, men restaurangen var jävligt fin! Hoppas våran blir lika fin!
Tog oss lite mer än 4 timmar att åka dit, men 2 timmar hem.

Lite bilder nu då..! Först hämtade vi Rickard. Sen var första stoppet i Södertälje,
då det blev lite frukost!  Och en ren bil !
       

           
Det roligaste var nog denna påse! Stod och kollade på ahlgrens bilar och tillbehör.
I detta fall däcken, och höll på att garva ihjäl mig,
när jag såg en pytteliten grön ahlgrensbil bland alla dessa lakrits däck.



Den där bilen på de två första bilderna här, den hade vi jävligt kul åt, och rickard bakom ratten,
så var det inte en lugn stund ;) Men iaf, tillslut kom vi fram till Ikea, rickard står och kollar på en av våra bästa produkter.
Som ALLA måste skaffa, alltså en brandsläckare! Sen var deras restaurang.
Dom hade ett café med, men det hade dom bara öppet på helgen!
På de två sista bilderna är vi på en mack någonstans mitt ute i ödemarken.
Och vem fan stötte vi på där? Eller såg? Pontus Gårdinger!
(är inte helt säker, annars har han en enäggstvilling *hihi* )
Och så försökte rickard se både snäll, och sexig ut ;) Och ja lilla gubben du lyckas *haha*


 

             


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback