Glad jävla f*cking tös idag asså!

Jaa, nu var man äntligen hemma efter arbetet.
Skulle bara jobbat 3 timmar, men vafan, nu blev det mer =)
Lite småpengar iaf.
Som jag skrev tidigare idag, så är resan för mig och mamma bokad...
Den 11 augusti flyger vi till Bulgarien - Tsarevo

Vi har bokat ett rätt så mysigt hotell, verkar iaf bra.
Men haha bilder brukar säga mer än hur det är.
Men lite såhär ser det ut iaf! =)

Visa stora bilder                     Visa stora bilder

Visa stora bilder                     Visa stora bilder


Visa stora bilder


Ser det inte underbart ut?
jag längtar som faaaan =)
Detta år har allt förändrats, jag går ner i vikt, blir fin.
Åker först till USA nu i Maj, sen är det bara 3 månader kvar till augusti då jag och mamma åker till Bulgarien.
Sen ytterligare 2 månader till okotober, tills vi åker på våran långkryssning då mamma fyller 50 =)
ÄR så jääääääääääääääävla glad för det här.
Det enda som fattar är ett fastförhållande!
men det är nog på g =)
Eller jag hoppas.

Joo sen ytterligare en sak till.
jag får äntligen snart flytta.
Lägenheten blir värderad imorn!
Sen så innom 3 veckor räknar jag med!
LÄÄÄÄÄNGTAR!

Så idag har varit en braaaa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback