Lördag :)

Jaa, idag har det varit en underbart bra dag..
Har mått jätte bra idag, har kännt att det skulle bli en bra dag.
Har satt nytt försäljningsrekord nu med rickard :)
Så jävla gött! Fan va vi är bra! Det är ANDRA gången JAG sätter rekordet!
Så jävla glad över det !
Annars har jag bara jobbat hela dagen idag.
Varit långlördag, så vi har haft öppet till kl 20... =)
Sen halv 9 så släcktes hela ikea ner, vi var med i det här earth hour!
Skitballt..! Annars ser man ju alltid hela ikea vara upplyst men inte nu under 1 timma.

Nu sitter jag vid datan, och jaa faktiskt fäller en tår..!
Sitter och tittar på youtube, hitta ett filmklipp som verkligen berörde mig enormt..!
Jag vet faktiskt inte varför, men börjar bli rädd att "mamma" instinkterna börjar tala till mig.
Iaf detta var det !

http://www.youtube.com/watch?v=Q7DKAv8PHEw&feature=related

Nu vet jag inte hur man gör så man kan se själva klippet här, men iaf, fyfan säger jag bara..!
Kämpa på!
Lider med alla som förlorar sina bäbisar på olika sätt, fyfan...!
Önskar bara att den dag jag får en bäbis, att det är ett friskt barn, kommer dock älska det vad som än händer, men vist vill man ju att en barn ska må bra! förstår heller inte på "plötslig spädbarns död" varför händer detta?


Nu ska jag sova, ska jobba imorn!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback