Men hallåå...

Jaa idag är det tisdag.
Har börjat morgonen med ett kort träningspass, var där typ 1timma och 10 min.
Sen åkte jag hem, duschade och sedan iväg till fotvården..
Nu äntligen blev min tå tillrättad.
Var så att jag skar upp tån när jag fastnade i våran kontorsstol.
Så den var inte fin, men nu känns det mycket bättre.

Men fyyfaaaaan va ont det gjorde.
Jag trodde jag skulle svimma. Ingen bedövning eller något....
Inget jag rekomenderar, men det är skönt nu efteråt.
Sen var jag även i bålsta centrum, kollade runt lite, köpte en ny väska uppe på den nya affären.
Jätte fin svart väska.

Nu är jag hemma, och vetifan vad jag ska göra.
Är hungrig, men ska nte äta. Så ska ta och dricka lite vatten.
Ni lär nog höra av mig senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback