Sådär...

Nu är serien avklarad, och jäklar vad jag gillar den serien.
Tyckte bättre om den när den gick 3dagar i veckan =)
Mycket bra iaf!
Börjar gilla den mer och mer, men fyfan vad jag hatar Greger.
Han är så jälva hemsk, hatar hans beteende, hoppas han hamnar i helvetet =P

Nåväl, vad hände igår då?
Joo igår måndag, så gjorde jag väl inte så mkt på dan.
Sov ut iaf, sen käka jag lunch med kristofer som vanligt i stäket.
Käka som vanligt en avacadosallad. Och fyfan vilka underbara männiksor som är där.
Blev erbjuden att jobba =P, eller jaa, det kom på tal iaf ^^, men vet inte riktigt.
att jobba på en pizzeria, kanske är bra extra knäck lite svart.
Men det är inte alls bra! Så haha, jag vet inte.

Fick iaf massage, och kram ;) det är inte dåligt.
De som var där, kollade väl lite fundersamt på mig och dom,
jag handlar alltid sallad där. Snart borde jag ju fan få rabbat där ;)
Sen efter en god lunch, så skjutsade jag hem kristofer,
och åkte till jobbet, stängde cafét igår. Gick riktigt bra.
Hann allt i god tid! så det var bra, var rätt lugnt igår.

Idag då, vad har hänt idag då?
Joo imorse åkte jag och mamma och tränade som vanligt =)
Var riktigt skönt, var några dagar sedan jag tränade sist, och de kändes.
Är helt öm i mina lår, försöker få dom att bli lite mindre =)
Blir alltid lika glad/förvånad när jag ställer mig på vågen!
Den visar mindre resultat, för varje gång!
Nu ska jag köra hårt denna vecka, sedan lite lugnare nästa vecka ,
sen är det klart för mig, sen är det bara att hålla vikten.

Det roligaste är ju att kläder sitter mycket bättre.
Och man måste köpa nya kläder.
Kommer i kläder jag inte kunnat haft förut. Så vist fan är man glad!
Jäääääääävligt glad om jag ska vara ärlig =)
Sen efter träningen åkte jag till jobbet, jobbade öppning, och stängning idag.
Fick stänga cafét idag igen, trots det inte var min uppgift.
För camilla ville inte stå där, så snäll som jag är, böt jag av henne.
Jag trivs ju iof jävligt bra i mitt lilla näste.
Cafét är min grejj, lööööve it!

Såå nu ska jag väl krypa ner till kojs, och sova.
Rätt trött idag.
Sen imorgonbitti, har jag hittils som plan att träna på morgonen.
Sen får man väl se om jobbet nu ringer!
Annars får jag se vad som bjuds då =)

Såå godnatt godingar!

PUSS och KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback