Söndag!

Jaaa idag är det söndag.
Och vilken underbar dag det har varit idag.
Solen har varit framme hela långa dagen.
Kylan har bitit sig i kinderna, och jaa, man har mått riktigt jävla bra idag.
Fast tyvärr har jag jobbat, men bra är ju det också =)
tjänar iaf pengar det om något är iaf bra!

Men vist blir man lite dyster och seg när man måste sitta inne,
när man egentligen vill gå ut och gå en promenad!
Har iaf haft en bra dag oavsett vad jag gjort.
 Har haft riktigt trevliga kunder idag, och nog fan tycker dom om en!
Jag trivs jätte bra, och hoppas dock jag får en bättre anställning.

Annars måste jag tyvärr, söka nytt jobb.
Jag vill inte det men samtidigt måste jag göra det.
Annars kommer det aldrig gå att flytta hemifrån.
Och vinna massa pengar gör jag ju inte heller.
Verkar inte ha tur i varken spel eller kärlek.
Eller jaaa, det sistnämnda, ska jag nog inte svara på :) man vet aldrig vad som finns där ute!

Imorn är det en underbar ny vecka.
Måndagmorgonen kommer bestå av att jag och morsan ska träna!
Sen tyckte Kristofer att jag skulle åka lite lastbil med honom, så får väl se vad jag gör :P

Ska kolla klart på BECK, sen ska jag nog sova!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback