Tisdag... blandade känslor..

Dagen börjar helt underbart....
Solen skiner, klarblå himmel dags att gå upp och träna.
Kvart över 8 är vi på plats på gymmet jag och mamma.
Gick dock riktigt trögt idag, tror nog jag håller på bli sjuk.
Eftersom kroppen säger ifrån.
Men körde iaf på. Körde mycket mage idag.
Massa situps, vibrationsplattan med massa övningar.
Efter träningen skjutsa mamma hem mig.

Jag åkte till Bålsta centrum och shoppa lite.
Blev bara lite mat, samt ett par nya flipflops, som ska användas flitigt nu i sommar.
OCH framför allt när jag och morsan åker till Bulgarien.
Kommer nog användas också när vi åker till USA nu, kommer vara varmt när vi åker :)
Sen åkte jag hem, åt lite, kollade på tv, packa ner mer saker inför flytten.

Sen  har jag mamma och carina varit ute på en timmas promenad på isen faktiskt.
Med de tre små änglarna :) Iris, Carlsson och Minett. (tre rottisar/hundar) för er som inte viste.
Var skitläskigt att gå på isen. Så hiiiiiiiimla läskigt. Det knaka i hela sjön, när vi gick,
trots det är hur tjock is som helst, men beror väl på att det är så kallt ute, det "sjöng" i isen.

Just nu är jag inte på världens bästa humör.
Jag kommer inte få flytta. =( Inte än iaf, och jag skiter i vilket.
Just nu är jag så jäääääääävla besviken arg och ledsen...
Dom lovar en jävla massa saker, sen så huks fluks så ändrar dom sig..
Just nu känner jag att ni kan dra åt ******* men jag säger det inte...
Mina tankar just nu.

Aja,

imorn blir det en snabbförbititt till jobbet. Och sedan får jag väl se.. Kanske flirta lite med mamma, så kanske vi kan göra något. =) Bara hon och jag!

Puss och kram.. Snart är det Andra Avenyn..! glöm inte att kolla ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback