torsdag.

Kan inte fatta att det snart är en ny vecka.
En vecka närmre USA,
En vecka närmre att jag flyttar!
Såå vad har jag gjort idag?

joo som vanligt var jag och mamma uppe med tuppen, och tränade!
Fast idag var det riktigt tugnt faktiskt =(
Orkade inte lika mycket, Men hallå har ju tränat 3 dagar i rad, och idag sa kroppen ifrån.
Blir iaf ingen träning imorn, för imorn ska jag jobba!

Sen käka jag lunch med kristofer, sen åkte vi till Micro, sedan gick vi på IKEA.
Skulle visa honom min soffa, som ska införskaffas så fort jag fått klart med lägenheten!
Längtar som faaaaaaaaaaaaaaaaaaan nu
Ska bli så otroligt skönt! Att äntligen få leva sitt EGNA liv!

Nu ska jag kolla på tv,
Så ha det bra!
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: cissi

hej! jag läste nått innan att du var hungrig men bara drack vatten..hm, alltså tränar du så måste du äta för omsättningen i kroppen ökar! det förbränns ju ändå när du tränar. och du har säkert kännt att du blivit mer hungrig, stämmer det? jag e verkligen ingen expert när de gäller träning o mat men jag har märkt att sötsug o sånt minskar när man äter regelbundet o hellre mer så håller man sig längre. Typ som när jag e i skolan, brukar äta gröt på morgonen och idag höll jag mig till ett innan jag blev hungrig! (åt vid åtta, halv nio så ganska tidigt ändå) men vet inte hur dina matvanor ser ut men hoppas iaf du äter tillräckligt för slutar du äta ställer sig kroppen i svältläge o tänker: shit nu får kommer jasg inte få mat på länge, bäst jag lagrar allt jag får..- och du förbränner alltså mindre.så din kropp e smart ska du veta;)

hur var d nu med lägenheten o usa?

kram

2009-03-06 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback