Uppdatering igen^^

Onsdag:
l
l
Börjar morgonen som vanlgit med ett skönt träningspass på gymmet med morsan! :)
Sen var det ju löning. Äntligen kom den eftertracktade inkomsten, som man bara skriker efter i slutet av månaden.
Fick inte så mycket jag hoppats på men är ändå rätt nöjd.
Blev inte så mycket utgifter eftersom flytten har skjutits upp.
Dagen bestod först av restaurangmöte på jobbet, mötet hölls mellan 9-11.
Efter mötet beslutade sig jag och rickard för att vi skulle hitt på nått.. Men viste inte vad.
Börjar iaf med en tripp inne i varuhuset och jag köpte ljus till morsan. Efter det så viste vi inte vad skulle göra.
MEN Vi kom på att vi skulle ringa pundaren, och höra ifall hon jobba eller inte.. Rickard fick inget svar, men när jag ringde tösa så svarade hon. Som vanligt när vi 3 är med varandra, är det alltid mat inblandat. Eftersom varken jag eller maria hade käkat ville vi käka lunch. Blev pizza hut. Men aldrig mer Pizza Hut i barkarby. Så jävla dåligt ställe..
FY F A N vad det har changserats.... (eller hur det stavas) alltså att det har blivit så jävla dåligt sen dom öppnade stället.
Iaf efter vi käkat, så drog vi åter igen till ikea.. Pundaren skulle tydligen köpa något till sin syster. Så vi åkte dit.. igen, och som vanligt när vi åker dit, eller haha när vi har våra lediga dagar,  blir det alltid en fika på ikea. Vi fikar, sen handlar vi lite till, och jag hitta världens finaste växt.... Så jävla nöjd med att den fanns, + att det var den sista växten som fanns kvar.. =)
Vi väljer sedan att åka till Kista.. Med hopp om att alla vill kolla en bio.. Men när vi väl kommer dit, så hade ingen lust. Och som vanligt vill ju jag å maria shoppa, men inte rickard ^^, och efersom han aldrig kom på något han ville göra, så åkte han hem, och jag och maria stanna kvar. Vi hitta lite saker, blev inbjudna till en vipkväll på cubus.. La undan en skinnjacka, som jag alltid velat ha, men var ändå lite osäker. Men blev väl lite småsaker dock.
Alltid lika kul att vara med dig gumman, och självklart när vi tre gör något tillsammans!
l
l
Torsdag:
l
l
v
Jaaa, jag jobbade i går. fast jag började med att träna med mamma på mogonen, sedan vid 11.30 så hade jag möte "lönepottsamtal" med Monkan, för att se hur man ligger till. Dessvärre låg jag väl inte så bra till som jag egentligen anser att jag själv gör. Men anser dom inte att jag ligger bättre till, så är det ju inte så! Jag vill ju bara att jag ska göra ett bra jobb! Men iaf, Jag stod i groven på jobbet, så jävla skönt. Var riktigt länge sen jag stod där, och det var faktiskt kul. Man står lixom i sin egna lilla värld och det bara flyter på. Glömde dock min mp3, men haha, det gjorde inget. Det övriga i disken var Sara E2, och Ayar. Vad roligt vi hade tillsammans, och vilket flyt vi hade i disken.. Vi rockar asset där inne..! Igår skulle jag och maria ses igen, eftersom vi skulle till kista igen. Slutade egentligen 20, men fick går tjugo över sju istället. Tack för de putte. 
Men iaf, åkte dit och mötte upp lilla tösen där. Handlade lite nya snygga kläder, samt den där enormt fina skinnjackan jag hittade. Bilder kommer upp så småning om =) jätte fina saker iaf. Helnöjd!
l
l
Fredag:
l
l
v
Idag har jag tränat på morgonen... Haha jag tränar tränar och tränar.. Fan va duktig jag är =)
Iaf, jag tränade på morgonen, kom hem, städade lite på mitt rum, har fått det riktigt fint nu! Är väl delvis tack vare mina flyttkartonger, men iaf! Fixat lite, ska ta tag i mina akvarier imorn, om jag har ork efter en låååååång dag på jobbet.. Vi ska dock försöka stänga ikea redan vid halv 8, eftersom vi ska vara med i det här earth hour.! Ska bli riktigt intressant och se hur det fungerar. Hur dom har tänkt och lösa det hela. Var med mamma under kvällen, vi var i Bålsta och shoppa lite, både mat och annat. Jag köpte ett par nya skor, halsband, sjal, två par tights. Riktigt nöjd.. Men nu börjar de tryta i plånboken igen. Haha, som jag skrev, fick inte så mycket. Men nya kläder behövs eftersom kg försvinner =)
Sen lagade jag och morsan mat tillsammans. För en gång skull har jag och mamma lagat mat tillsammans, mamma som aldrig annars lagar mat. Vi lagade jätte god mat.. =)
Fyllda bifftomater. Dom var fyllda färsk bläckfisk, räkor, champinjoner, lök och ost.  Det var jäääättte gott =)
Nu är det Big Brother på tvn, så nu ska jag kolla klart på det, sen ska jag sova,
Och imorn är det långpass på jobbet!
l
l
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback