Idag då...

Idag är det tisdag...!
jaa en rätt så tråkig tisdag om jag ska vara ärlig =/
Regnar och mulet, och så skittråkigt.

Har varit hos en "läkare", och kollat på min fot.
Har promlem med höger. Nu håller dom på och ser hur vi ska lösa det.
Ska på återbesök nästa vecka, för att göra ett nytt försök.
Idag var det inflamerat och skit, så gick inte så bra.
 Kanske inte så roligt för dig som läsare att läsa detta, men så har min dag sett ut hittils.

Ikväll ska jag på pysselkväll med min granne, får väl se hur det går. Om det är kul dvs.
Jag hade väl hoppats på att det var mer pyssel än det är idag, men får väl se hur det går.
Kostar ju pengar, och jag är så jävla trött på skiten nu.
Jag åker snart till USA, men det händer mig saker hela tiden, så blir en massa onödiga utgifter.
Böter, räkningar, sen kommer det ännu mera räkningar, försäkringar. ALLT lixom.
SÅ jävla less nu, resebudgeten till USA blir bara mindre och mindre.
Och inte nog med det. Nu måste jag även ta pengar från de jag sparat ihop till min soffa =(
Får väl låta bli att shoppa så mkt där nere.
Har iaf lovat min lilla honey, att köpa till honom =)
Så, så får de bli!

Nääh, nu ska jag väl städa lite tror jag..!

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: ibbe

tja. Annah.

Krya på Dig, och hoppas allt ordna dig till

det bästa, solig dagar och m.k.t kärlek önska

ja Dig.

kram

ibbe

2009-05-05 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback