jävla fittlapplisor... och dagens bestyr!

Fyfan att ni finns asså?
Kunde ni inte vara lite humana under en storhelg?
Jag hade parkerat 9 meter ifrån en korsning, man får inte stå mer än 10 meter ifrån.
Men snälla 9 meter? Kunde ni inte vara shyssta för en gång skull, och skippat att ge mig den där jävla boten?
Nu ryker mina sparpengar till USA, för detta jävla fucking jävla snesteg från er jävla fittlisor..
Hoppas era liv blir fucked up!

Rikligt förbannad. Är jag iaf, men skitsamma
...

Idag har jag iaf jobbat, skulle jobbat 11-17, men lilla mia ringde mig i morse och fråga
ifall jag kunde komma in tidigare. Självklart tacka jag ja, jag måste jobba nu, eftersom det är mycket resor framöver!
Först nu trippen till USA med mor och far. Sedan blir det resa med Rickard nu i sommar, vi bilar ner till Danmark.
Sedan blir det Bulgarien med mamma till vecka 33-34.
Så mycket jobb som möjligt när jag har tid..!

När jag kom hem idag, så var det en lten överraskning hemma..
Mormor och morfar har kommit på besök! Mycket trevligt.

Ska gå och hålla dom sällskap..!

puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback