Söndag...

Igår var det ju som alla vet eurovision finalen.
Och synd för sverige =( Tyckte verkligen att Malenas låt var bra,
Eftersom den var så ovanlig trodde jag den skulle gå bättre än vad den gjorde.
För oftast är det ju som vi vet ovanliga låtar som vinner..
Men nu vann ju inte sverige, knappt vi fick poäng från våra grannländer.
Norge, jaa, som vi alla vet dom vann. Eller han van.
Riktigt söt lite påg de där. skulle sett hur grannarna här hemma, tjoa o tjimma, varjegång dom fick en 12:a
och dom sa ju det, att det nästan var poängrekord igår. (eller var det så?)

Idag, har jag jobbat hela dan.

Tråkigt, men mycket pengar =) Jag får tänka så.

Nu är det enbart 4 dagar kvar, tills jag just nu vid den här tiden,
förmodligen äter en god amerikansk middag i Kansas City.
Jupp, USA på torsdag serru ;)


Nääh nu ska här krypas ner i sängen och mysas.


(avslutar med det vinnande bidraget)
(Grattis Norge)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback