ååh... :D

Idag är det Fredag! Fredag den 13..! Tur man inte är skrockrädd...
Tror inte på det här med att det ger otur..
Eller att det hände saker just fredag den 13...
Tycker synd om dom som är just skrockfanatiker!
Alla typer av skrock.
Svarta katter över vägen, speglar som krossas, aaah listanär enorm!
Nåväl, jag har iaf tur idag! (hoppas jag)
Ska bli firad idag av min älskling! FUNDA! <3 iaf.
Vafan skulle jag göra utan dig tjejen?
Du gör mig så jävla glad! Du finns för mig lika mycket som jag finns för dig!
Har alltid så jävla kul när jag är med dig!
ALLTID menar jag då!
Du ställer alltid upp för mig, och jag hoppas du förstår att jag älskar dig!
Har aldrig, ALDRIG haft en sån bra kompis som du!
Nu vet jag att det finns kompisar som aldrig sviker en, och alltid finns där.

Såå jag ska packa ihop mina saker, ringa älsklingen.
Åka hem, sen ska jag få julpynta! HEMMA!
Få fira jul hemma i min egen lägenhet! Eller iaf min jul hemma hos mig själv, för första gången!
MIN EGNA LÄGENHET!
Det är så jävla underbart! så skönt att bo själv!

Nåja, måste fixa lite nu!

Hörs..
PUss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback