det är bara...

att försöka glömma!
Kommer aldrig att glömma.
Du var mitt liv! Mitt verkliga liv.
Nu är det inte så, även fast jag tänker på dig ibland,
och verkligen undrar hur du mår, så vill jag intala mig själv, 
att det alltid kommer att vara såhär.
Jag måste gå vidare!
Jag HAR gått vidare! Men ingen kommer någonsin kunna ta din plats!
Det var första gången med dig, jag fick uppleva äkta kärlek!

Nu finns det en annan som får mitt hjärta att slå.
Men det är inte lika! Det var speciellt med dig!
Allt var så speciellt med dig.
Du har ditt liv nu, och jag har mitt!
Men nånstans kommer du ALLTID att finnas i mina tankar.
Oavsett om jag vill eller inte...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nåja,

aah som alla vet är det söndag idag.
Dagen efter lördagen och dagen innan måndagen.
Den är iaf snart slut! SKÖNT säger jag,
Början på en ny vecka, har en lite halvfull speckad vecka framför mig..!
Ska iaf få jobba lite! :)
det känns iaf skönt att veta att man har dagar bokade på jobbet!
Jätte skönt måste jag vara ärlig och säga!
Måndag, Tisdag och Torsdag är det jobb på IKEA,
på Fredag kväll är det möte på Råsunda, och sedan blir det troligen utgång!
Sen kommer även * hem!
Vad jag har längtat efter dig! Du anar inte!
Ska bli så kul att träffa dig igen!

Nääh, va händer annars då här? Nääh inte ett dugg..
Va händer nu framöver i mitt liv..?
Jooo det ska jag tala om för dig!
Jag ska fixa med min lägenhet, ska försöka få hit grannen Anders, och fixa med mina elgrunkor..
Så jag kan köpa en soffa! Sen får jag det förhoppningsvis det fint innan julen!
Jag har ju faktiskt t.om tjuvstartat med julbestyren här hemma =$
Julpyntat balkongen, tvättat fönstrena, samt bytt till Julgardiner, köpt en ny "välkommen" matta med tomtar, och snögubbar! Jag vet att jag är för tidigt ute, men jag kunde inte hålla mig!
Tycker det här är så jävla kul!

Nu ska jag försöka få med mig en viss person på julmarknad på skansen!
Det är så jävla mysigt där! Rekomenderas starkt!
Jätte mysigt att gå där ifall man har en partner..
Nu har jag ju inte det, men alltid mysigt att gå med en kompis! (:
Nääh, nu ska jag kolla lite tv, sen försöka sova tidigt.

Joo förresten, under veckan kommer jag vara dålig på uppdatering...!
Ska nemligen vara hundvakt IGEN! nu är dom små liven nästan 3½ vecka...!
Ska försöka fixa lite bilder  så får ni se dom små liven!

Aja Ha en bra kväll godingar!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback