hallåå... å så är det söndag...

Aaah, eller fan snart är det måndag!
T.om..! Fatta va skönt..
Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag åker på kryssning i Karibien!
Sen är det 10 dagar kvar tills jag fyller 21!
Ska bli så jävla skönt att få komma från sverige ett litet tag!
Just nu är jag lite av delad av hur jag egentligen mår?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta,
om jag mår bra eller dåligt.. Jag mår nog bådera!
Jag mår både bra och dåligt! Och jag vill både skratta och gråta!

Idag har iaf jag jobbat..!
På ett inte alls lika stressigt jobb som det var igår.
Idag var det fan pisselugnt på jobbet.. (konstigt)
igår var det typ..... KAOS! med stora bokstäver!
Var helt absurt, men idag jaah, där var det... lugnt.. med små bokstäver!
Kul iaf att jobba med Andreas, har alltid kul när man jobbar med honom!
Slutade 17, men kom hem vid 20.00
Tog en "middag" med Airin på donken efter jobbet.
Tänkte hon kunde åka med mig in till stan, eftersom buss och tåg inte fungerar som de ska!
Jätte trevligt! Och timmarna bara gick. Lärde känna en av alla killar som jobbar på ikea lite grann.
Daniel heter han, jätte trevlig kille från Logistik.
Typ sett honom nån gång, sådär, men aldrig mer.
Airin sa hej, presenterade sig, och bad han sitta med oss.
Kändes lite skumt, men han tyckte det var kul att vi fråga.
Nåja, får väl se om han känner igen oss nu med arbetskläder ;P

Imorn är det måndag som många redan listat ut!
Och jag jobbar ett lugnt skönt pass imorn!
Ska göra bistron osäker, och vara i M&D.
ska vara fluffer! Rätt skönt/kul var det iaf i måndags.
Får väl dock se hur det går nu! Hoppas på det går bra!

Nu funderar jag på ifall jag ska ta en dusch eller lägga mig i ett bad...
Vad tycker du?

Puss å Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback