hej manniskor! Idag ar det onsdag och jag fyller 21!

Ser att manga vantar pa information om min resa...
manga har redan skrivit och fragat hur det gar.
 tyvarr ar det svart med datorerna har, och jag kan inte koppla upp med min dator =(
sa bilder blir val det lite sisodar med, men sa fort jag kan.
 Jag lovar bilder kommer att komma. Just nu ar vi ute till havs, och ar pa vag mot Puerto Rico,
eller hur det nu stavas.
Kommer vara ute pa havet en natt till, och pa fredag morgon lagger vi till!
Da ska jag och morsan ut och rida i djungeln!
SKa bli sa gryyyymt mega haftigt! Idag fyller jag 21 ar...
Lite ovanligt att fira sin fodelsedag sahar,
kanske inte mega jatte kul, for det ar inte sa fint vader ennu.
Vagorna ar jatte hoga, och jaa, lagomt gungit pa baten.
Men kan saga att vi har over 30 grader ^^ sa javla underbart!
Som sagt idag fyller jag och min mor ar, och vi ska kaka en jatte god middag ikvall.
Hoppas ni mar bra dar hemma godingar! Sa lovar jag att ladda upp bilder nar jag far tillfalle!
Alskar er alla!
Puss och kram fran Annah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback