Måndag <3

Haft en underbar dag!
Började tidigt, med att jobba lite.
Började 9, slutade 13...
Åkte hem, duscha och sedan iväg för att träffa Funda <3
Som vanligt strular det ALLTID, nu menar jag alltid när vi ska ses.
Min mobil var död, funda hade annat nummer, fick inte tag på henne.
satt och försökte med telepati, att hon skulle gå in på msn, men nejdå.
tillslut fick jag tag på henne (:
och vi sågs!

Vi gick på stan, behövde köpa något för att ha på båten!
Blev lite fina saker!
En klänning och en fin jacka! Från Gina Tricot!
Jätte fint, lite tveksam ännu på klänningen, men ska testa allt imorn i dagsljus!
Skulle även köpa en laddare till min gamla digitalkamera.
Varit inne på Siba, Elgiganten, OnOff, MediaMarket. Och alla har sagt, nej, ingen säljer sånt längre, och du måste ringa till deras servicecenter, tror inte ens dom har kvar den modellen.
Jag bara jaha suck (idag var det elgiganget som fick mitt besök)
Jag tacka för mig, och blev besviken (kabeln är borta)
Går med Funda på gatan vid mig,
"tänker ääh vafan, jag går väl in på Kjell & Company och kollar ifall dom har" (dom brukar ju ha allt)
Och tro fan att dom har det! DOM HADE!
Snacka om att en tjej är megaglad! NU kan jag använda min BRAIGA kamera! (:

Nåväl, dagen har varit extremt lyckad!

Lägger upp bild imorn, på mina fina inköp (:

Puss och kram! Och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback