söndag...

Jaa, vad har denna helg bjudit på?
Inte mycket, som vanligt inget kul händer i mitt liv.
Har dock mått lite bättre idag, än övrigt dessa hemska veckor!
Känner mig liiiite gladare iaf (: så det kanske är på väg att vända?

Först tänker jag som vanligt klaga lite över livet!
Jaa det tänker jag faktiskt, är så jävla trött på alla hemska falska människor!
Hur faaaan kan ni stå ut med er själva?
Jag funderar på det dag ut och dag in? Vad vinner ni för något?
Mår ni bra av att behandla andra som skit..?
Njuter ni av det? Eller får ni bara ett glädjerus som räcker för ett litet tag?
Aaah jag undrar iaf, vill defenitivt inte dömma alla personer (killar) över en å samma kant,
men fyfan vilka jävla as ni är? Jag fattar inte?
Det enda ni intresserar er av är fan sex? Allt ska handla om sex, går inte att ha en vanlig NORMAL
konversation med er, utan att ni ska lägga till något som tyder på sex?
Sex är inte allt här i världen? Eller är det något jag missat? *hmm undrar*

Nåväl,
till de enda positiva jag har!
Jag har haft en rätt bra helg!
I fredags åkte jag till min far i Kungsängen! Morsan var på kryssning, så min far var ensam.
Tänkte passa på att åka och hälsa på, och hade det jätte mysigt/trevlig med min käre far!
Vi käka en riktigt god middag! Han bjöt på först skaldjusrscrêps med sallad som förrätt,
sedan blev det en riktigt god blodig köttbit <3 med bakad potatis, och ICA Supermarket Bålsta´s
egna goda röra! Den är med parmesan och räkor! Så grymt god!
Var en jätte trevlig middag, dock blev den lite sen, då jag kom från jobbet rätt sent!
Slutade iaf kvällen med att spela 10Phase (tio faser) hemma hos Anders och Britt<3 (fosterföräldrar!)
Hade riktigt trevligt!
Sen gick vi hem, jag la mig i morsans säng och kollade på Ondskan. Den filmen får mig verkligen att
tänka till, och hatet och ilskan bara växer i en! Så grym film!
Lördag, var det tänkt jag skulle gå på bio och käka en bit mat med en person!
MEN personen i fråga hörde aldrig av sig, så jävla fegt det där.
Man kan väl höra av sig och iaf säga man ändrat sig, och inte alls vill?
Är man inte värd en förklaring?
Så det blev att jag åkte hem rätt sent från pappa, åkte och handlade, och hade myskväll med mig själv!
Alla kvällar med mig är dock mysiga, men börjar ledsna på ensamheten!
Och idag söndag. Så har hela dagen bara ägnat sig åt jobb....!
Började 9-kom därifrån 18.30... Så jävla mycket folk idag!  Men kul, fick ju jobba med Jenny!

Nu har jag haft en lugn kväll med mig själv,
tog ett långt mysigt bad när jag kom hem, låg å lyssnade på musik! Så skönt!
Sen åt jag lite mat, och kollade på Hål i Väggen, samt Parlamentet.
Sen var det tänkt jag skulle kolla på Wallander, men vilket skämt..
Så jävla dålig/tråkig/hemsk film? Är ju inte den Wallander man vill se, på engelska?
Det kan aldrig bli som gamla hederliga!
Nu nalkas dock sängen för mig.
För jag ska upp tidigt tidigt imorn!
Börjar 8!



Puss och Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback