tisdag...

Snart ska jag sluta skriva vilka veckodagar det är.
Men eftersom jag har nedräkning till olika saker så kan jag inte låta bli!
Och det får ni fan tåla ;)

Tisdag som sagt, och mormor och morfar är på väg tror jag.
Ska på stan idag igen med Funda, hon skulle köpa några stövlar tror jag de va (:
Inhandlade ju det jag ska ha på båten igår,
Man är tvungen och ha finkläder på sig när man äter middag!
Tydligen äter man middag med kaptenen! Hur skumt som helst, men nåväl!
Blir nog jätte kul!
Detta var det jag köpte!



klänning - Gina Tricot
jacka - Gina Tricot
Väska - D&G - Okänd

Ni får ursäkta ikeapåsen till vänster med smutstvätt, men den kom med ^^
Nääh, nu är jag klar, så nu ska jag iväg tror jag..
Ni får ha en underbar dag!



(så ser jag ut idag :)  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback