tjoohoo

Idag är det måndag!
7 dagar kvar tills jag åker, och 9 dagar kvar tills jag fyller år!
Ska bli så jävla skönt att få komma iväg..!
Kommer och tjatar om det nu hela tiden tills vi åker..!
Ni måste dock följa min resa, och läsa min blogg.
Kommer att ta med datorn, mobiltbredband, och kamera! (självklart)
Så vill gärna ni följer och ser hur livet är på en båt!
Aaaah, kommer ju bo på en båt i 12 dagar!
Ska bli jävligt intressant.
Båten är ju som ett stort varuhus, med massor med aktiviteter att göra,
så det ska bli kul och se hur det är.
Självklart kommer man att få gå iland och sånt också!
Men framför allt är livet på båten!

Nu ska jag göra mig i ordning, och möta funda på stan!
Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback