torsdag...

och jaaa, fortfarande ute till havs...
Inte ett land sa longt ogat kan na.
Det sjuka ar att vattnet har ar sa jaaaavla blatt...
Verkligen sadar ljust fast anda morkt blatt. Inte turkost, an sa lange,
men det ar en san javla fin bla farg!
Har precis kakat en underbar lunch...
Tror fan det ar de enda man gor pa denna bat...
Kostar ju en inget, all mat ar ju inkluderat i priset!
Kaka en jatte god egen plocksallad som forratt, sedan kattfisk med kokt potatis...
jatte gott. Sen blev det en vitchoklad och blabers cheescake.
Sa underbart gott.

Idag har vi suttit for forsta gangen vid poolen...
Borjade dagen med en strawberriedaiquiri, sen en banana berry colada!



Naaa nu ska jag ta mig en dusch, tror jag, sedan lagga mig pa balkongen och lasa en bok!
Puss och kram mina lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback