...

idag är det torsdag, och har inte skrivit på ett tag.
Har helt och hållet tappat orken till typ allt, inte mått så bra den senaste tiden.
Men börjar vända nu!
Har mina depritioner runt höstkanten och vårkanten, men alla får väl på nått sätt det.
Sitter och väntar på att få åka till jobbet bussen går om 5 min..! Så ska snart gå ner.
Sen jobar jag 10.30-20 idag, så blir väl en rätt lugn dag idag...
Det är ju rätt hmm, fint väder ute =) Så folk väljer att stanna hemma!
Har inte varit så mycket folk på jobbet nu de senaste dagaran!
Så lugna dagar väntas!

Nåväl, i tisdags räddade jag livet på en liten igelkott.
När jag kom hem stod det ett äldre par utanför min port, och dom kollade på något.
Var ju självklart tvungen att gå fram och kolla vad det var, och dom försökte göra allt
för att den lilla bollen skulle flytta sig, men det gjorde han inte.
Han höll på att springa ut på gatan, men jag sa åt de äldre paret att hålla utkik så jag kunde
gå upp och hämta en handduk för att flytta den lilla krabaten.

Sprang upp och hämta en handduk, sprang ner igen.
Satte handduken runt den lilla, och sedan gick jag upp med den till parken.
Kronobergsparken! Fan va söt den lilla var..
Han hade tydligen gjort illa ena benet, men den kunde iaf gå.
Och de äldre paret tyckte jag var en sann hjälte..!
Lite roligt att höra såhär in på hösten när man mår lite dåligt.

Nåja, nu måste jag pysa till jobbet!

Men vi hörs!



(dom är så jävla söta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback