Orkar inte....

 Jag mår verkligen inge bra...
Jag vet inte vad det är för fel.
Mår jätte dåligt psykiskt.
Känner mig ensam, tråkig, ful, hemsk!
Har mått såhär dåligt nu under en tid, vet inte vad det kan bero på.
kanske är det en vanlig höst deprition. Men jag börjar tro det är något mer.
Varför är jag den sista i världen som ska få vara lycklig?
Jag känner faktiskt så..
Mår uruselt, och vet inte vad jag ska göra.

Vill göra något med mitt liv, men vet inte vad.
Har längre funderat på att besöka läkare, och aah, göra något med mitt utseende.
Har kollat runt och varit i kontakt med några.
Men innerst inne vet jag inte ifall det räcker för mig, för att jag ska må bra.
Jag vill ha någon som kan stötta mig! Någon som kan finnas för mig.
Varför gör det inte det?

Låter kanske patetiskt att jag sitter och skriver här,
men jag vet inte vad jag ska göra annars.
Finns inte så många som är intresserade av att läsa om något tragiskt.
Men just nu är mitt liv tragiskt.
Jag ljuger inte om jag säger att jag gråter varje natt, att jag mår dåligt.
Att ingen i min närhet förstår hur jag egentligen mår.
Att jag ser glad ut på utsidan, visar inte vad jag döljer inombords.
Egentligen skulle jag inte vilja leva..

Av denna anledning är att jag inte skriver så ofta.
För jag mår skit! Och ni som verkligen läser min blogg.
Förlåt... Men nu är det en period då jag inte vet vad som komma skall.
Kanske skriver jag varje dag, kanske inte alls på flera veckor.
Och isånafall, så måste ni ha förståeende.

Aja, tack för att ni tar er tid att läsa!


Kommentarer
Postat av: henke

hej hej snygging hittade din blogg hehe =D om du nu kommer ihåg mig henke vi snackade förr hehe /henke /[email protected]

2009-09-30 @ 23:13:26
Postat av: ibbe

Hej. Annah

Ja hoppas att målnen skingra sig och Du kommer tillbaka till den Annah ja har känt i många år.

Du är en av Dem vackraste och finaste människor

ja känner desutom Du bruka alltid ha kloka och respektingivande ord att säga, det är bara en mörk period Du går igenom just Nu, och det är inget konstigt att man må Dåligt av en eller annan anledning. Jag vet med all säkerhet att Du kommer att segra över den mörka skuggan som ha domenerat ditt Liv senaste tiden och jag kommer alltid att finnas vid Din sida både i sorg och glädje.

Du betyder mycket både för Mig och många andra.

Må lycka och kärlek omfamna Dig och Din vardag ljusnar igen.

tusen kramar

ibbe

2009-10-02 @ 19:18:23
Postat av: Anonym

Alla känner sådär nångång i livet och alla mår inte bra hela tiden. Som du själv skriver, du är glad på utsidan men ledsen och deprimerad på insidan. Hur många tror du inte känner så? Det är viktigt att man berättar hur man mår. Speciellt för sina närmsta, för annars är det så otroligt svårt att gå vidare. Man behöver hjälp och stöd när man mår som du gör. Jag vet, för jag har själv varit där.

Hur nere på botten man än är så finns det faktiskt en väg upp också. Och man måste fråga sig själv hur man egentligen VILL må.



Du är en stark tjej Anna, jag vet. Och du är vacker precis som du är. Hoppas du mår bättre snart. :)



/ En vän.

2009-10-05 @ 09:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback