torsdag......

... och jag börjar bli bättre...
*yiiipppiiie* säger jag bara, men jag hostar fortfarande som jaa gud vet vad...
Jävla hosta asså..
Och så är jag hes, eller rösten kommer och går lite som den vill.
Men börjar garranterat att bli bättre... och det är skönt..
Var länge sen jag var så sjuk =( så jag är glad..
Så nu hoppas jag att jag kommer att vara frisk så länge som möjligt!
Nästa vecka så blir det jobb igen!
Och nu ska jag jobba så det ryker! Verkligen!
Saknar jobbet jätte mycket, och är så less på att gå hemma.
inge sällskap, inga bra tvkanaler, börjar ledsna på datorn.. så jaa...
Va ska man göra?
Nåväl,

Ska fixa mig i ordning nu, så vi hörs sen.

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback