Hej hej hallå dagboken....

Eller bloggen ska jag väl snarare säga :)
No time no seen, nu var det länge sen.
Men ska säga att detta inlägg är ägnad till Pralinen!
Nu vet jag iaf 1 som vill läsa min blogg ;)

Jag har varit urusel att uppdatera mig själv.
Men har hänt så mycket nu den senaste tiden.
Jobbar hela tiden, har ett nytt liv jag måste gå efter,
och jag sitter inte alls lika mycket vid datorn längre.
Måste faktiskt uppdatera med allt, och framförallt bilder :)
ska slänga upp bilder från förra helgen, och lite mer.

Vad händer just nu då?
Joo dom gör stambyte i min lägenhet, så nu våldgästar jag mina föräldrar,
tillsammans med min andra hälft, vi har dock klarat oss nu snart en vecka. =)
Bara 6 veckor kvar, allt ska bytas ut, kök, badrum, och så :)
nu får jag äntligen ett riktigt kök! UNDERBART!!!!

Näää du Pralinen, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer nu.
Jag är faktiskt rätt trött ;) men jag lovar, du ska få bli glad varje gång du kommer hit ;)

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Pralinen

Haha, awesome, mitt egentillägnade inlägg :)

Du är för söt annah, inte meningen att ge dig dåligt samvete för din uppdatering, men jag är för nyfiken av mig vad som händer i andras liv :p



Många kramar till dig!

2010-05-01 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback