lördag...

Och nu har Thobias fan åkt  hem...
Känns så jävla tomt att inte ha någon som kramar om en.
En som pillar en i håret, eller smeker en ömt å mjukt på ryggen.
Jag kan ärligt säga, har fan aldrig kännt såhär tidigare för någon.
Man har trott man varit riktigt kär, men jag tror fan att Thobias är själva kärleken.
Han gör mig verkligen hel, under denna vecka han har varit hos mig.
Har jag verkligen svävat på rosa moln.
Trots att i fredags förra veckan, var första gången han kom till mig.
Så  har det känts som att vi har varit tillsammans i evigheter,
och att vi verkligen är ämnade för varandra!

Han är den underbaraste killen jag vet.
Och jaa, att han var singel när jag träffa honom, var väl ett under.
Kommer ihåg när han skrev till mig för första gången, jag ba shit vilken snygg kille.
Men som vanligt är alla snygga killar upptagna.
Men han var inte det, och nu har jag turen....

Iaf är jag nu så jävla glad, kommer krävas mycket för att jag ska lämna honom!
Me liiiiiike youuuu so muuuuuuuuuuuuch!

THOBIAS <3 ANNAH


Kommentarer
Postat av: LjDNDancer

Niceigt :)

2010-04-05 @ 20:42:07
Postat av: loveshade

önska lycka till.

2010-04-19 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback