lördag...

Idag är det lördag, men snart söndag..
bara 20 min kvar typ.
Sitter hemma och väntar på min man, som är och spelar dart turnering.
Hoppas det går bra, kan ju inte nå honom, han har slarvat bort sin mob :P
Har precis suttit och kollat på Liftaren.
Lite scary film det där, tror nog aldrig jag kommer våga plocka upp någon på vägen.

Imorn är det söndag..
Jag blir ensam hemma, funderar på ifall man ska ta en tripp in till city och shoppa lite.
Behöver köpa lite småsaker, som ska me på resan.
Borde kanske inte börja med att köpa de nu, det är ändå 3 veckor kvar.
Men känns som att de vore skönt att ha de klart redan nu.
Behövs dock inte så mk, då vi tänkt handla mycket där, men iaf småsaker måste inhandlas.
En ny näspiercing är ett måste! Strasset försvinner ju från alla. (dålig kvalitet)
Så ska köpa mej några nya, så man har backup ifall nån försvinner på resans väg.
Vissa har en tendens att ramla ut när man sover..

var och kolla på vårat nya tillskott i familjen häromdan..
Kan inte säga mer guuu vilken goding! Kolla









En söt liten fröken! Svart och fluffig! MYCKET GOSIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback