Onsdag...

Och vad mitt huvud värker.
Igår gick jag hem tidigare från jobbet, mådde jätte illa och världens huvudvärk.
Något bättre idag, illamåeendet har släppt, men vilken jävla huvudvärk jag har.
Knaprar tabletter, men va hjälper de?
Sovit till och från idag och som sagt, lite bättre känner jag mig.
Jag orkar lixom inte bli sjuk nu. jag har varken tid eller råd.

Nu längtar jag efter min älskling så myyycket.
jag ska försöka fixa lite här hemma, om mitt huvud nu tillåter det.

Längtar tills den 5 september! då bär det av till egypten!
Jag och min Tobbe ska åka!
Vi ska hit: Premier Le Reve & Spa Resort i Sahl Hasheesh







Ser jätte fint ut, och vi längtar som faaan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback