Tisdag

Igår var det tisdag, och jag hade en heldag/halvdag med min
vän Rickard. Och va gjorde vi om inte annat besökte IKEA!
Fast inte vårat IKEA utan vi åkte till Kungens Kurva!
Ska ju köpa nya möbler nu till lägenheten, och ville ha lite mer råd och tips från honom.
Och det fick jag :) nu har jag dock inte bestämt vilken soffa än.
Antingen soffa från IKEA, med personalrabbat..
ELLER en sån jävla grymt skön soffa från MIO, lite dyrare dock, MEN underbar!
Får se vad som händer, hoppas ju bara på att sofforna finns på alla MIO,
så det inte bara gällde den i KK!
Får väl iaf se vad som händer.
Var en tidig dag eftersom Rickard tyckte vi skulle käka frukost på ikea.
Så upp med tuppen en ledig dag, och bara iväg.
Klantig som man är glömmer man ju sitt kort och leg när man hunnit halvvägs.
Men till IKEA kom vi, och det var kul!
Vi han som sagt med MIO, och 3 fika  under den tiden vi var i KK!

     
Frukost
   
Halva vägen genom huset, en till fika, rickard dricker en TE!

Avslutningen på MIO, en smakis och mandarin för min del
SAMT hör å häpna, vi delade på en chailatte, men USCH!:P inte min grejj^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback