torsdag...

Och usch vad lack jag är.
Idag påpeka en kollega på jobbet att jag hade en repa på min bil :O
Jag ba nää, shit.. Så kolla jag och värsta FETA repan!
Fyfan... Blir så lack, vet ju inte när det hänt.
Förmodligen sist när jag var i kista, eller kan ju hänt när man varit och handlat.
Det är alltså förmodligen en parkeringsskada.
Nåja, polisen, och försäkringsbolaget imorn :)

Fyfan, denna månad blir NOLL kul.
Har ju tänkt börja med min renovering, med nya möbler och så, men det kommer ju inte gå så bra,
ifall detta kommer kosta mig för mycket :)
Men aah, har ju besparingar, som ska utnyttjas vid kris, och jaa
i denna stund är det kris.
Men ska ju iof sälja min bokhylla, samt lite annat stuff..!
Så får väl se, nån slant extra får jag nog ändå :)

Sitter nu här, och tänkte snart lägga mig, redan powernappat en timme tidigare idag,
men känner hur trött min kropp är, kan nog bero på min tränginsvärk i mina lår.
Fråga mig inte hur, men aah :D träningsvärk har jag.



Denna låt får mig verkligen att må bra!

Föresten, det är fan fredag imorn :D
Whats happening? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback