tjabba

haha fan va kass jag är asså.
snart en månad sedan jag skrev.
Men som jag skrivit tidigare, så har jag ju typ ingen lust.
Eller vet lixom inte riktigt vad jag ska skriva om,
Någon som har förslag? Vore mycket lättare.
Menar mitt liv står stilla just nu, händer inte så jätte mycket.
Menar vad gör jag? jag jobbar, kommer hem, umgås lite med Thobbe,
sen är jag död, och jag går å lägger mig, det är just det som är mitt liv just nu.

Stambytet i lägenheten går väl inte vidare snabbt frammåt, bara lite.
Ska ju både få nytt kök, och  badrum, så när allt är klart, blir det fest.
Har iaf tänkt på det, blir väl som en ny inflyttningsfest =)
Eller bara en fest i ren allmänhet... :D

Får väl iaf se vad som händer.
Vill bara se klarheten i badrummet, kommer bli så grymt fint.
Svarta väggar, med vitt golv :) Finfint.
Ska även in in rostfri eller en svart tvättmaskin :)

Längtar  bara tills jag får flytta hem igen, och jag och hjärtat kan få leva vårat liv!
Inte ha mina föräldrar runt en hela tiden.
Vist det går bra, men börjar bli så jävla påfrestande, att inte kunna göra det man vill.
Vill bara hem, se hur allt blir, förändra och förnya, måla om väggar och tappetsera en fondvägg.
Köpa nya möbler, en större säng är prio 1!!!! Just nu när vi sovit hemma, har det blivit så att vi somnar tillsammans i sängen, men under nattens gång, så går en och lägger sig i soffan.
Och så vill man ju inte ha det..
Iaf inte jag :)

Nåja, tror nog allt jag ska åka och sola lite, sen bär det nog av till stadion.
ACDC ikväll...:)

Ha de gött

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback