fredag...

Och fysatan vad jag är trött.
Jobbat massa denna vecka.
Och blir övertid för mig, men va gör man inte för jobbet.
Idag har vi haft storfrämmat på IKEA!
Självaste högstachefen, och grundaren var på jobbet idag.
Och kan ju säga alla var upstressade, och aah va ska man säga.



Tyvärr måste jag säga jag är rätt besviken.
han var inte alls som jag trott, tyckte han betedde sig som en snål smålänning ^^
Men det får jag inte säga högt, han kanske blir arg...
Kaotiskt är nog rätt ord.
Sen inte nog med det, det var massa människor idag.
Va sjutton, måste folk välja samma dag o handla på ikea?  :P

NU ligger jag iaf helt utslagen på soffan.
Nybadad, och nyäten!
Nu ska jag då kolla på Solsidan, sen ska jag nog gå och lägga mig.
Aaah jag vet, låter vansinnigt, men va ska man göra? :D
Man jobbar och sliter, klart kroppen säger ifrån!



Puss å Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback