kväll.. :)

Nu sitter jag och tar det lugnt.
Väntar att min lasagne ska bli klar.
Kände för att göra det, med tanke på jag hade lite taco rester kvar.
Så med pastaplattor, och lite köttfärs och beschamel sås så blir det nog bra :)
Inviger ju också ugnen i min micro ;) får väl se ifall det blir ett bra resultat.
Kan ju iaf säga nu att det luktar riiiiiiiiiiktigt gott faktiskt.

Idag har det varit en häktisk dag på jobbet.
Usch ja.. känns som en helg, fast det bara är tordsag.
Fast iof det är ju nära en helg :) så varför inte lixom?
Och sen är de ju sportlov.
Har bara haft cafét denna vecka.
BARA, börjar känna mig liiiite trött att vara där.
Men ändå så känner jag bara att det är där jag vill vara.
Men iaf helgen som kommer så är de jag och rickard som ska vara där :) ska bli nice.
Sen så ska jag på bio på söndag!
Ska också bli nice :)

Nääh nu ringde klockan, maten är klar! :)


PPuss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback