Long time ago...

Jaa nu har jag slarvat igen.
Men har jobbat som ett jävla djur...
Verkligen, känns inte som jag varit ledig en helg på evigheter,
men nu är jag det, kan ju säga det var skönt att somna typ vid 23 igår, och vakna av solens
värmande strålar vid 10!

Har sovit hemma hos mor å far inatt.
Mamma var på kryssning så jag och pappa har spenderat lite tid tillsammans.
Igår käka vi sushi på världens bästa japanska rest.
Ligger i Sumpan för övrigt. Till efterrätt blev det tempura glass.
Med det betyder det att jag fick friterad glass.. Jätte gott säger jag!
Testa det om du får möjlighet till det!

Idag har vi käkat annat gott.
Vi käkade fläskytterfilé som vi gjorde med tortilla chips med chees smak.
Alltså man rullar filén i smulor av chipsen, som man sedan bryner på i stekpannan.
SÄtter på lite sån cheddar från santamaria, och ännu mera kross från chipsen,
och sedan in i ugnen. Vi käkade det tillsammans med råstektpotatis.
Kan ju säga det blev mums!

Ikväll var det även melodifestivalens slutklämma....
OCH fyfan va säms svenska folket röstar.
Men det är ju så, nått land måste ju komma sist. Lyckat sverige *tummen upp*
Jag fattar inte hur vi röstar. Det är meningen att det ska gå hem i de ANDRA länderna,
inte här, och tyvärr skickar vi fel låt.
När dom hade europa rösterna där, så röstade faktiskt EUROPA fram Salem Al Fakir som vinnare.
Men vi väljer att skicka typ sveriges hemskaste låt.
Hur fan kunde hon vinna????
Aaah besviken är man iaf, men det är kul att veta att vi kommer ligga bland de 3 sista i år! TOPPEN!

Näääh nu ska jag ta och lägga mig tror jag :)

Imorn är det match på Råsunda, första matchen för mig för i år!
SKOJJ blir det!

 Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback