Måndag morgon...

Och fyfan vad jag är trött mössa =/
Värker i heeeeeeeela jävla kroppen, känner mig spy färdig.
Ont i huvudet och allt.. =/ Fyfan...
Vet inte om kroppen har vänjt sig vid att jag jobbar så mycket.
Men jag kommer iaf i säng i tid.
Ska snart iväg till Jobbet, och har halva dan framför mig iaf ! :)
Slutar 15.30 *skönt*
Sen när jag kommer hem ska jag väl kolla upp nå massage ställe här i närheten.
Tror min kropp behöver en massage...
Och lovar det är värt flera 1000 just nu....




Eller tänk om man kände nån som bara kunde komma för att ge en massage.
Ojj vad jag skulle vara lycklig då :)
Hehe, nääh nu måste jag lägga benen på ryggen ifall jag ska hinna :)

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback