Onsdag...

Och vilken dag det har varit idag! :)
Rätt bra om jag får säga det själv.
Det första man ser när man vaknar är SOL!
Jaa vilka kan ha missat det? så jävla fint väder.
Var bara underbart att vakna till solens skinande strålar
samt den klarblå himmel som låg över stan.

Var bara att jag kände våååååår i hela kroppen.
Saknades bara fåglarnas kvitter.
Gjorde iaf iordning en härlig frukost som bestod av:
En parmesansalami macka,
en banan och jordgubbssmothie
och ett glad apelsin juice.

Sen var de meningen att jag skulle träffa min vän Alex,
men han hörde inte av sig, och istället hörde min andra gulliga vän Rickard av sig.
Och har hjälpt honom hela dan med att bära skräp och flyttat massa saker,
från den ena lägenheten till den andra, till den tredje och tillbaka igen :)
Men som vanligt alltid lika kul att umgås med honom!
Han bjöd till och med på en supergod potatis och purjolöks soppa!
Riktigt god, han är duktig i köket ;P

Nåja, nu sitter jag mätt, har käkat en varm kycklingsallad med risoni samt mozarella.
Blev riktigt gott. Håller på att leta efter en STOR halsduk, men hittar de ingenstans.
Vill ha en sån där riktigt stor och puffig, men verkar vara slut med sånt nu.
Hmmm lite smått besviken på mig själv.
Aja ska sussa nu :)

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback