hej hej

Efter att ha haft bloggen nere under rätt lång period,
så känner jag att jag kanske vill ta upp bloggandet igen.
Inte för jag tror jag har så vidare värst många läsare, men i give a fuck.
Kan vara skönt att få skriva av sig ibland, och dela både bra och dåliga stunder.

Idag är det den 20 oktober, och om 8 dagar fyller jag år.
Om 6 dagar åker jag, morsan och Maria till London.
Jag är värdig denna ljuva långweekend. Känner att jag behöver få komma ifrån sverige ett tag.
Skulle  behöva åka till andra sidan jordklotet ett tag och bara rå om mig själv.
Men men, man får börja försiktigt.

Vad har hänt sen sist?
Jaadu, jag vet inte riktigt när jag skrev sist, men jag lever inte med Thobbe längre,
lever med mig själv och mina två ludna vänner, Bimbo och Monkie, i våran 1a på kungsholmen.
I januari får jag flytta till min nya lägenhet!
Har köpt en helt ny i Bromma, jag längtar.
Fast med sorg i hjärtat jag lämnar denna lägenhet. Den har varit bra i många tillfällen.
Men jag kommer inte så långt bort från city.

Idag har jag haft blandade känslor..
Just nu för stunden är jag väldigt deppig, men vet inte varför.
Man får väl ha sina stunder ibland! :)
Nu ska jag kolla klart Sweeney Todd



Så här ser jag ut nu BTW :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback