hehe men hej kära vänner!

Nu är Annah tillbaka!
Jaa, jag lever, blev ni besvikna nu?
Anledningen till mitt uppehåll denna gång, är för att jag var i Kalmar hela förra veckan,
samt att jag har jobbat. Jag ska inte tjöta om mitt jobb, men så är det.
Ska lägga upp lite bilder från min lilla tripp ner till Kalmar typ imorn.
Men just nu hittar jag inte min kabel.

Vad har annars hänt? inte så mycket faktiskt.
Var och hälsade på Dennie, och hans familj. Så jävla underbart.
Var så kul att träffa honom och resten av hans familj igen.
Var trots allt 1½-2 år sedan. Så det var på tiden att det hände.
Älskar familjen som fan! Då är ALLA inräknade. Hade så trevligt spelade Yatzy varje kväll.
Hade även tur med vädret, soligt och varmt, men blåsigt, så det blev ju någorlunda kallt.
Och dessvärre så var det ju finast väder när jag åkte hem =(

Men iaf, Dennie kommer upp nästa vecka, ska bli jätte kul. Längtar som fan,
och han är efterlängtad av både min familj
och grannskapet här! Förstår inte varför älskar den pojken, men gud viste iaf vad han gjorde!
För finare människa finns inte! Blir iaf jätte kul när han kommer, han kommer att vara här i några dagar.
Ska bli underbart!

Snart är det maj, och som många vet åker jag till USA, åker den 21 maj. Ska bli så jävla kul att åka.
Åker dock med mor och far, men vafan, det gör ju inte så mycket ,är ju rätt kul ändå.
Ska shoppa en massa massa! =) får väl se hur mycket pengar man spenderar där borta.
Innan jag åker ska jag försöka ta tag i några saker som måste hända med mig.
Måste bli lite brun, sola solarie eller solduscha vad är det bästa? Blir nog att solduscha,
sen får man väl hjälpa till med lite brun utan sol när man väl är där, 
göra nagelförlängning och sedan blir det att kippa sig. Vet dock inte hur. Har hittat 5 olika frisyrer,
men dom är ändå lika, vet dock inte vilken jag ska ta. Vilken tycker du av dessa? : 
                
                                                                                                                         
     

Skulle ju lägga upp 5 bilder, men kan inte lägga upp mer.
Som ni ser så är dom rätt lika, alla är uppklippta men frågan är vad som passar mig bäst?
Ni som vet vem jag är, vad tror ni?


Aja skriver mer imorn! 

Puss och kram!


 

Kommentarer
Postat av: ibbe

tja.Anna..

du har ja tycker att andra bilden från vänster

/hom i skinnjacka ligger närmast dig.

kram

ibbe

2009-04-26 @ 08:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback