Söndag....

jaaa, förlåt för denna helg.
Men har varit utan mobil och dator i helgen.
har hälsat på mamma och pappa...
Hela helgen. Skulle egentligen bara blivit i lördags.
Men jag var hos läkaren i fredags, då kom pappa och hämtade mig där,
sen åkte vi och käkade lunch, åkte iväg och handlade, eller vi skulle handlat!
Men pappa var så fjantig, inte city gross, eller coop forum i bromma dög.
Så blev enbart inhandlat fiskar och sånt till hans akvarie!

Måste erkänna det blev riktigt fint :)
Eftersom jag fixade iordning det åt honom!
Han köpte lite roliga fiskar faktiskt,
Han köpte ett jätte fint par av apistogramma, samt några guppys.
Och idag fick han yngel..! Grattis för det pappa!

Nu är det 2 dagar kvar till jag och min mor åker till Bulgarien!
Längtar som faaaan!
Ska packa väskan imorn! sen blir det att åka tidigt på tisdag,
Nää nu ska jag hmm hitta på något skojj :)
typ ett bad kanske?

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback