Tisdag...

Idag är det tisdag,
och jag har hjälpt Carina och alla hennes valpar.
Dom har nemligen veterinär besiktigats idag :)
Gick jätte bra och min bäbis han var jätte duktig :)
Men han är så liten, att han kände väl av sprutan lite mer än alla andra.
Han var den enda som gnällde till, men så fort matte kom och gosa lite :)
så vart han jätte glad, och vifta på sin lilla svans.
Och massa pussar får man :)
Han vet nog att jag är hans. För varje gång man sticker in huvudet
i dörröppningen och säger hej bääbiis, så är han den som är fort framme,
ställer sig och tittar på en som aaah åååh man bara smälter!

Han var hemma hos mamma och pappa för första gången nu på jul.
Eftersom Carina bor här i närheten, så dom kom upp och hälsa på!
Och här är min bääbis.. :)
kolla vad liiiiiiiiten han är :)  och han är 8 veckor!

 
Beebiis tuggar på mammas toffla, och mamma och beebiis <3

  
Vet inte vad beebiis tittar på :)  och skojjar inte om jag säger toffeln är näsan större än beebiis! :)

Man kan inte tro att denna plutt är en rotweiler, 8 veckor, och aah :D




Erkänn världens sötnos!

Han heter Krux´s Mårten
Men han ska heta Milow uttalas Mailou

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback