Lördag morgon :)

Fyfan vad BRA man mår nu =)
Mamma väckte mig halv 9, för vi skulle gå ut och gå vid 9.
Nu har vi stort sett precis kommit in. Vi kom inte iväg vid nio
utan typ tjugo över elelr något sådant.
Var iaf ute i 40 min :)
Och snacka om att man mår bra!
jag mår så jäval bra!
Att gå ner i vikt, träna och börja leva ett sunt liv, det sätter sig i kroppen och framför allt inte i knoppen.
Man mår mentalt sjukt jävla bra!
Jag börjar bli förändrad.
Och alla som sett mig som en tjock och ful tjej, ni blir förvånade.

Igår var jag ju och shoppa med mig själv i kista.
Hitta riktigt snygga jeans, och dom är 2 storlekar mindre än de jag haft innan.
Känns det bra eller känns det bra?
SJUKT jävla bra!

Jaa, jag har blivit en lycklig person! Nu gäller det bara att resten blir bra.
Idag ska vi på BIO med grannarna Anders och Britt.
Vi ska se Män som hatar Kvinnor. Den är 2½ timma lång.
Ska bli riktigt trevligt.
Sen blir det middag efter, och sedan myskväll hemma! =)

Take Care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback