Onsdag :)

Jaaa va ska man säga förutom......
VILKEN UNDERBAR JÄVLA DAG DET ÄR IDAG! =) 
Vaknar upp vid halv 8, solen skiner, jag och morsan ska träna.
Man mår bara så jävla bra av att vakna upp och se hur fint det är ute.
Äntligen börjar våren komma! (eller iaf känns det så)

Fåglarna kvittrar, solen skiner, det är varmt men ändå kallt.
Nackdelen är väl att det börjar bli halt på vägarna, då snön smälter
och sedan fryser på under natten.

Men iaf, det gick hur bra som helst på träningen idag.
Måste fan bara hitta min jävla mp3.
Börjar bli stört om jag inte hittar den.
var där ungefär 1½ timma =) jag är så stolt över morsan.
har lyckats gått ner -10 kgoch lite till.
Inte för att det betyder så mkt för någon annan än mig själv, så är jag jätte nöjd!
Och så stot över mig själv!

Har betsällt en klänning idag iaf
Så jävla fin är den!



Den här klänningen fast svart har jag beställt! Helt underbart fin!

Ni får ha det bäst!

Puss

Kommentarer
Postat av: ibbe

glad att Du på Strålande humör, Snygg klänning

klassisk stil me vackert svepande linjer och bälte

som blicken fastnar direkt på. me andra ord passar

Dig utmärkt.

kram

ibbe

2009-02-20 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback