Uppdatering!

Haha jag skäms nästan över hur dålig jag är på att skriva här.
Kan väl förmodligen bero på att jag hela tiden har andra saker för mig.
Nu ska det iaf bli en ändring!

Ska till jobbet vid 14 tiden, börjar 15 och stänger caféet, riktigt skönt,
brukar aldrig vara så mkt att göra där, så man kan pyssla med annat.
Vi märker självklart av lågkonjukturen på IKEA, men vafan, förra helgen
Satte jag och Jenny försäljningsrekordet :D
*Wiiiihaaa*

Förutom det vad händer nu i mitt liv?
Joo, jag börjar gå ner i vikt. Har redan förlorat 10 kg, och mer blir det.
Rätt kul, när man hittar gamla kläder man inte kunnat använda, men nu börjar man få på sig dom =)

Sen ska jag snart flytta, behöver bara få godkännande för lånet, sen så äntligen flyttar jag.

Sen så är resan till USA bokad. Nu åker vi till kristiflygare, blir borta 1-2 veckor, vet inte ännu hur länge morsan
boka, men det blir iaf ett litet tag.
Ska bli riktigt kul att äntligen få åka utomlands. Var några år sedan =)

På torsdag åker jag på kryssning =)

Nääh, nu tänker jag inte skriva mer, men nu ska jag ta tag i det här.

Hadé!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback